Wspólny produkt gastronomiczny Pszczyny to jeden z projektów realizowanych w ramach wdrażania nowej strategii promocji.
Twarzą Pszczyny została księżna Daisy, która stanowi łącznik między tradycją a nowoczesnością. Pszczyńscy restauratorzy myślą nad przygotowaniem „dania specjalnego”, charakterystycznego dla księżnej. Trudno dzisiaj powiedzieć, co to będzie. Odbyło się spotkanie robocze. Ważne, że przedstawiciele środowiska popierają pomysł i chcą wspólnie przygotować ofertę dla turystów w oparciu o założenia strategii.
źródło: UM PSzczyna
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?