Na ostateczny wynik badania składała się suma punktów z trzech audytów - bezpośredniego, mailowego i telefonicznego.
Kolejne już badania oceniające jakość usług świadczonych przez punkty informacji turystycznej w województwie śląskim przeprowadzono na przełomie października i listopada ubiegłego roku. Odbyły się one z wykorzystaniem koncepcji badawczej mystery shopping wraz z jej odmianami: audytu e-mailowego i telefonicznego. Sprawdzano m.in. kulturę obsługi turystów, prezencję pracowników, znajomość języków obcych, oznaczenie Punktu Informacji Turystycznej i materiały promocyjne.
Przeanalizowano działalność blisko 40 placówek IT. Pszczyńskie Biuro Informacji Turystycznej w Bramie Wybrańców prowadzone przez Agencję Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej na sto punktów otrzymało 91,9. Tym samym wyprzedziło punkty informacji turystycznej m.in. w Ogrodzieńcu, Żywcu, Bielsku-Białej, Gliwicach, Katowicach i Cieszynie. Pszczyńskie biuro już trzeci rok z rzędu okazało się najlepszym na Śląsku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?