Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gemini Park w Tychach: Prawie 155 tys. ludzi na otwarciu [ZDJĘCIA]

JOL
Gemini Park w Tychach
Gemini Park w Tychach Mat.prasowe
Gemini Park w Tychach: Prawie 155 tys. ludzi na otwarciu. Właściciele sklepów w tej nowej galerii handlowej zacierają ręce. Pierwsze pięć dni świętowania inauguracji Gemini Park było sukcesem.

Gemini Park w Tychach: Prawie 155 tys. ludzi na otwarciu, które świętowano pzrez 5 dni, od 21 do 25 marca. "Mocny start", zapewnia zarząd Gemini Park.

- Najemcy zgłaszają nam rekordowe wyniki, zarówno pod względem liczby klientów w sklepach, jak również obrotów podczas pierwszego tygodnia działalności. To sukces, zarówno dużych sieci, jak również lokalnych przedsiębiorców, którzy zainwestowali we franczyzę, zaufali nam i wynajęli powierzchnię w galerii - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

I dodaje: - Najemcy mówią dziś jednogłośnie pozytywnie o otwarciu i pierwszych obrotach. Informację o bardzo dobrych wynikach sprzedaży przekazują nam wszyscy najemcy, zarówno sklepy sieciowe z ubraniami i dodatkami, jak również sklepy z wyposażeniem wnętrz zlokalizowane w galerii i w retail parku. Zadowoleni z efektów otwarcia są także najemcy z segmentu urody, usług, kultury i multimediów. Oferta kawiarniana i restauracyjna spotkała się również z akceptacją ze strony klientów, co także tu przełożyło się na bardzo dobre wyniki w obrotach.

Wśród marek, które miały najmocniejszy debiut w Gemini Park Tychy wylicza się m.in. TK Maxx, H&M, Smyk, Deichmann, Jysk, McDonald’s, Silesia Jeans, Empik, a także marki należące do LPP SA (tj. House, Mohito, Reserved, Cropp, Sinsay).

- Otwarcie salonu House w galerii zapewniło świetny start dla marki na nowo powstałej przestrzeni w Tychach. Choć świadomość brandu na śląskim rynku jest bardzo duża, to wyniki sprzedaży w pierwszym tygodniu otwarcia salonu w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania - mówi Adrianna Walasiak, młodszy specjalista ds. marketingu marki House.

Taki start bardzo pozytywnie prognozuje na przyszłość, a nasze raporty znacząco wyróżniają nową powierzchnię na tle innych. Duża frekwencja podczas otwarcia znakomicie rokuje dla House, jak i nowego miejsca na mapie Tychów

– dodaje Adrianna Walasiak, młodszy specjalista ds. marketingu marki House.

- Jesteśmy miło zaskoczeni reakcją klientów lokalnych na nasz salon oraz zainteresowaniem, jakie odnotowaliśmy w tygodniu otwarcia naszymi markami – mówi Marta Słowikowska, prezes Silesia Jeans, marki mającej w Gemini Park Tychy salon z ubraniami Lee/Wrangler/Levi’s.

I dodaje: - Obroty nadal utrzymują się na dobrym, wysokim poziomie, a nasz salon dziennie odwiedza grono miłych i uśmiechniętych klientów. Mamy wrażenie, że w koszulkach z logo Levi’s będzie chodził, co drugi gimnazjalista w Tychach – mówi.

Także restauratorzy w strefie food court patrzą w przyszłość z optymizmem. Gemini Park Tychy dziś to aż 10 restauracji i kawiarni.

- _Mieliśmy bardzo dobre otwarcie restauracji. Sprzedaż w pozostałe dni daje też powody do optymizmu. Uważamy,że McDonald's ma szansę być miejscem spotkań i będzie doskonale pasował do kompleksowej oferty tyskiej galerii _– mówi Dariusz Linert, licencjobiorca McDonald’s w Gemini Park Tychy.

Zainteresowaniem cieszyła się także szeroka oferta wyposażenia i wnętrz, z salonami m.in. Pepco, Komfort, Home&You, Home&Deco oraz Homla i JYSK. Ta ostatnia marka ma szczególne powody do zadowolenia.

Otwarcie nowego sklepu Jysk w Tychach okazało się dużym sukcesem. W pierwszym tygodniu odwiedziło nas prawie 6 tysięcy klientów, którzy zrobili solidne zakupy. W naszym sklepie pojawili stali klienci, którzy do tej pory robili zakupy w Katowicach, czy innych sklepach na Śląsku. Pozyskaliśmy także szerokie grono nowych klientów, dla których każdego tygodnia będziemy przygotowywać fantastyczne oferty

– mówi Aleksandra Chalimoniuk, communications&PR manager Jysk.

Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding, zapewnia, że oferta galerii będzie rozwijana.

Galeria Gemini Park Tychy jest wynajęte w ponad 90 proc. Około 10 proc. powierzchni wciąż czeka komercjalizacja. I tutaj już prowadzimy zaawansowane rozmowy z potencjalnymi najemcami. W planach mamy także rozbudowę galerii o kino, a także strefę rozrywki i kolejne restauracje. To również oferta, której oczekuje od nas mieszkaniec Tychów

– mówi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pszczyna.naszemiasto.pl Nasze Miasto