reklama

Gemini Park w Tychach: Prawie 155 tys. ludzi na otwarciu [ZDJĘCIA]

JOLZaktualizowano 
Gemini Park w Tychach: Prawie 155 tys. ludzi na otwarciu. Właściciele sklepów w tej nowej galerii handlowej zacierają ręce. Pierwsze pięć dni świętowania inauguracji Gemini Park było sukcesem.

Gemini Park w Tychach: Prawie 155 tys. ludzi na otwarciu, które świętowano pzrez 5 dni, od 21 do 25 marca. "Mocny start", zapewnia zarząd Gemini Park.

- Najemcy zgłaszają nam rekordowe wyniki, zarówno pod względem liczby klientów w sklepach, jak również obrotów podczas pierwszego tygodnia działalności. To sukces, zarówno dużych sieci, jak również lokalnych przedsiębiorców, którzy zainwestowali we franczyzę, zaufali nam i wynajęli powierzchnię w galerii - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

I dodaje: - Najemcy mówią dziś jednogłośnie pozytywnie o otwarciu i pierwszych obrotach. Informację o bardzo dobrych wynikach sprzedaży przekazują nam wszyscy najemcy, zarówno sklepy sieciowe z ubraniami i dodatkami, jak również sklepy z wyposażeniem wnętrz zlokalizowane w galerii i w retail parku. Zadowoleni z efektów otwarcia są także najemcy z segmentu urody, usług, kultury i multimediów. Oferta kawiarniana i restauracyjna spotkała się również z akceptacją ze strony klientów, co także tu przełożyło się na bardzo dobre wyniki w obrotach.

Wśród marek, które miały najmocniejszy debiut w Gemini Park Tychy wylicza się m.in. TK Maxx, H&M, Smyk, Deichmann, Jysk, McDonald’s, Silesia Jeans, Empik, a także marki należące do LPP SA (tj. House, Mohito, Reserved, Cropp, Sinsay).

- Otwarcie salonu House w galerii zapewniło świetny start dla marki na nowo powstałej przestrzeni w Tychach. Choć świadomość brandu na śląskim rynku jest bardzo duża, to wyniki sprzedaży w pierwszym tygodniu otwarcia salonu w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania - mówi Adrianna Walasiak, młodszy specjalista ds. marketingu marki House.

Taki start bardzo pozytywnie prognozuje na przyszłość, a nasze raporty znacząco wyróżniają nową powierzchnię na tle innych. Duża frekwencja podczas otwarcia znakomicie rokuje dla House, jak i nowego miejsca na mapie Tychów

– dodaje Adrianna Walasiak, młodszy specjalista ds. marketingu marki House.

- Jesteśmy miło zaskoczeni reakcją klientów lokalnych na nasz salon oraz zainteresowaniem, jakie odnotowaliśmy w tygodniu otwarcia naszymi markami – mówi Marta Słowikowska, prezes Silesia Jeans, marki mającej w Gemini Park Tychy salon z ubraniami Lee/Wrangler/Levi’s.

I dodaje: - Obroty nadal utrzymują się na dobrym, wysokim poziomie, a nasz salon dziennie odwiedza grono miłych i uśmiechniętych klientów. Mamy wrażenie, że w koszulkach z logo Levi’s będzie chodził, co drugi gimnazjalista w Tychach – mówi.

Także restauratorzy w strefie food court patrzą w przyszłość z optymizmem. Gemini Park Tychy dziś to aż 10 restauracji i kawiarni.

- _Mieliśmy bardzo dobre otwarcie restauracji. Sprzedaż w pozostałe dni daje też powody do optymizmu. Uważamy,że McDonald's ma szansę być miejscem spotkań i będzie doskonale pasował do kompleksowej oferty tyskiej galerii _– mówi Dariusz Linert, licencjobiorca McDonald’s w Gemini Park Tychy.

Zainteresowaniem cieszyła się także szeroka oferta wyposażenia i wnętrz, z salonami m.in. Pepco, Komfort, Home&You, Home&Deco oraz Homla i JYSK. Ta ostatnia marka ma szczególne powody do zadowolenia.

Otwarcie nowego sklepu Jysk w Tychach okazało się dużym sukcesem. W pierwszym tygodniu odwiedziło nas prawie 6 tysięcy klientów, którzy zrobili solidne zakupy. W naszym sklepie pojawili stali klienci, którzy do tej pory robili zakupy w Katowicach, czy innych sklepach na Śląsku. Pozyskaliśmy także szerokie grono nowych klientów, dla których każdego tygodnia będziemy przygotowywać fantastyczne oferty

– mówi Aleksandra Chalimoniuk, communications&PR manager Jysk.

Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding, zapewnia, że oferta galerii będzie rozwijana.

Galeria Gemini Park Tychy jest wynajęte w ponad 90 proc. Około 10 proc. powierzchni wciąż czeka komercjalizacja. I tutaj już prowadzimy zaawansowane rozmowy z potencjalnymi najemcami. W planach mamy także rozbudowę galerii o kino, a także strefę rozrywki i kolejne restauracje. To również oferta, której oczekuje od nas mieszkaniec Tychów

– mówi.

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3