Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gemini Park w Tychach ma już rok. Zobacz ZDJĘCIA z budowy. Jak Gemini ocenia te 12 miesięcy?

JOL
Gemini Park w Tychach ma za sobą rok istnienia, który właściciel Rafał Sonik ocenia jako niezwykle udany. W ciągu tego pierwszego roku (od marca 2018 do marca 2019) odwiedziło tę galerię handlową ponad 4,4 miliona osób. Dla wielu mieszkańców Tychów i okolicznych miejscowości jest to galeria pierwszego wyboru. Sukces pierwszego roku zachęca do nowych inwestycji. Powstanie tu m.in. kino.

Pierwszy rok działalności Gemini Park zamykamy zgodnie z prognozami i to pomimo ograniczeń, jakie pojawiły się na rynku, chociażby w związku z ustawą o zakazie handlu w niedzielę i święta. Sam debiut oceniamy natomiast pozytywnie. W zaledwie trzy miesiące od otwarcia galeria zdobyła milion klientów, co jest bardzo dobrym wynikiem dla obiektu tej skali. Ponadto począwszy od otwarcia z miesiąca na miesiąc notujemy stale rosnącą liczbę klientów

- mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Wśród stałych klientów dominują mieszkańcy Tychów, ale także m.in. Pszczyny, Bierunia, Oświęcimia czy Lędzin.

- Zadebiutowaliśmy z ofertą, w której ponad 50 proc. zajęły popularne marki modowe, z H&M, TK Maxxx, Reserved, House, Mohito, Medicine czy Cropp na czele. To przykuło uwagę lokalnego rynku, ale nie tylko to. Mając na uwadze rodzinny charakter galerii zapewniliśmy także naszym klientom dostęp do niezwykle szerokiej oferty usług, wyposażenia wnętrz, elektroniki, zdrowia i urody czy multimediów, a także restauracji i kawiarni. Stworzyliśmy tym samym unikalne w Tychach miejsce, w którym mieszkańcy mogą zrobić bardzo zróżnicowane zakupy pod jednym dachem. Powstała tym samym alternatywa dla zakupów chociażby w Katowicach - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Rok temu startowaliśmy z ponad setką sklepów. W ciągu następnych 12 miesięcy zanotowaliśmy aż 17 kolejnych otwarć i to w każdym z segmentów. W efekcie klient znajdzie dziś w galerii blisko 130 sklepów i obiekt w ponad 98 proc. wynajęty

– mówi Anna Malcharek.

Jak zauważa właściciel galerii Gemini Park, nie tylko oferta nakręciła ruch w pierwszym roku. Także niezwykła aktywność galerii. Tylko w ciągu pierwszego roku w centrum handlowym odbyło się aż 28 różnych imprez.

- Nie chcieliśmy być jak każda inna galeria w regionie. Sięgnęliśmy więc po nowe rozwiązania i narzędzia, zapewniając naszym klientom wartościowe atrakcje łączące edukację z rozrywką. Bardzo mocno przy tym skupiliśmy się na najmłodszych, organizując dla nich nie tylko zabawy, ale także unikalne wystawy interaktywne, warsztaty rozwojowe i hobbystyczne, a nawet półkolonie wypełnione ponad 80 zajęciami – mówi Aleksandra Zawodzińska, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tychy.

To sprawiło, że centrum handlowe szybko przestało być postrzegane wyłącznie przez pryzmat swojej oferty. – Staliśmy się miejscem spotkań dla całych rodzin. Dziś w regionie na równi kojarzymy się z naszą oferta, co atrakcjami, jakie systematycznie organizujemy. To pozwoliło nam w niezwykle krótkim czasie na stworzenie więzi emocjonalnej z klientem, ale także na rozwój własnej mikrospołeczności – mówi Zawodzińska.

Nie bez znaczenia była także realizowana przez rok kampania „Jestem z Tych”, która przedstawiała obiekt pokazując jego różne oblicza, zalety i możliwości. – Na przestrzeni ostatniego roku mieliśmy kilkanaście odsłon naszej kampanii wizerunkowej. Pozwoliła ona nam poprzez wydarzenia pokazać to, co najciekawsze w Gemini Park. W efekcie w zaledwie 12 miesięcy staliśmy się miejscem powszechnie rozpoznawalnym nie tylko w Tychach, ale także w całym swoim regionie – mówi Zawodzińska.

Zdaniem zarządu Gemini Holding, przyciąga nie tylko oferta, ale i samo wnętrze galerii.

– _Od początku dużą popularnością cieszy się strefa food court, która w godzinach szczytu zajęta jest nawet w 85-90 proc. Podobnie zresztą, jak największa strefa wypoczynkowa, tzw. elipsa. Te miejsca dziś same w sobie stały się atrakcją galerii. Sprawiają, że klienci zostają u nas na dłużej lub znajdują kolejny powód, aby nas odwiedzić _– mówi Tomasz Misztalewski.

- Klienci doceniają np. spora dawkę dziennego światła w obiekcie i niezwykle przestronne pasaże handlowe pozwalające, swobodnie poruszać się np. z wózkami z dzieckiem. Doceniają także wysokie, „oddychające” parkingi, na których nie gromadzą się spaliny oraz czytelny wayfinding system, dzięki któremu łatwo docierają do wybranego sklepu – wylicza.

Gemini Park. Nagrody i wyróżnienia

Galeria Gemini Park zdobyła m.in. prestiżowe The European Property Awards w kategorii „Retail Developement Poland” , a także najwyższą ocenę jury tego konkursu, czyli Five Star Award oraz tytuł „Best Retail Developement Poland”.

Dzięki m.in. nowej inwestycji Gemini Holding zgarnął dla siebie także nagrodę Eurobuild Awards w kategorii „Retail Developer of The Year”. Ponadto obiekt nominowany był m.in. do: Prime Property Awards 2018, Eurobuild Awards w kategorii „New Shopping Center of The Year”, a ostatnio do Property Design 2019 w kategorii „Bryła”. Na początku 2019 roku wygrał natomiast CEE Retail Awards w kategorii „Retail Project Medium”.

Gemini Park. Plany rozbudowy

Sukces już w pierwszym roku zachęca inwestora do dalszego rozwoju Gemini Park. Jeszcze w tym roku ma ruszyć rozbudowa m.in. o strefę rozrywkową i część przeznaczoną pod gastronomię. Prace mają się zacząć pod koniec roku. Gemini Park ma się powiększyć o ok. 6,6 tys. m kw. W nowej przestrzeni ma powstać wielkopowierzchniowe i wielosalowe nowoczesne kino, dodatkowe restauracje oraz jeszcze większa strefa food court.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na tychy.naszemiasto.pl Nasze Miasto